WÄ…tki
 
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

"OTWARTA" (można też zobaczyć przepustnicę po wymontowaniu dolnej części wnęki szyby przedniej).
Naprawić w razie potrzeby (zastosować postępowanie diagnostyczne przewidziane dla usterki DF021 "Obwód
silnika recyrkulacji").
Usterka nadal występuje?
TAK NIE
Przeprowadzić kontrolę zgodności parametrów czujników Koniec operacji
temperatury (temperatura w kabinie, na zewnÄ…trz i diagnostycznych.
temperatura płynu w silniku). Upewnić się, czy mikroturbina
sondy temperatury powietrza w kabinie działa prawidłowo
(usterka może mieć wpływ na błędne wskazanie).
Wymienić element lub elementy wadliwe.
PO NAPRAWIE Wykonać kompletną kontrolę przyrządem diagnostycznym.
ACREG X84 1.1
62B-47
KLIMATYZACJA Z REGULACJ
Nr Vdiag: 44
62B
Diagnostyka - Drzewko lokalizacji usterki
ALP 5 Brak wentylacji w kabinie
Do trybu uwag klienta można przystąpić dopiero po przeprowadzeniu pełnej kontroli
przyrzÄ…dem diagnostycznym.
ZALECENIA Cechy szczególne:
Złącze pośrednie 2 x 5 ścieżek znajduje się z lewej strony bloku rozdziału powietrza -
nawiewu (za plastikową osłoną), a moduł sterowania zespołem wentylatora nawiewu w
kabinie znajduje się nieco wyżej, poniżej przewodów rurowych nagrzewnicy powietrza.
Sprawdzić stan bezpieczników.
Sprawdzić za pomocą przyrządu diagnostycznego, czy wartość zadana
sterowania wentylatorem kabiny podana przez moduł elektroniczny
zmienia się prawidłowo od 0 do 100 % poprzez kontrolę parametru
PR019 "Wartość zadana PWM zespołu wentylatora nawiewu w kabinie"
(patrz interpretacja tego stanu).
Skontaktować się z
Czy wartość się zmienia?
NIE
TECHLINE.
TAK
Sprawdzić, czy napięcie sterujące (PWM) modułu (napięcie sterujące o zmiennym
przepływie) mocy wentylatora kabiny waha się prawidłowo od 5 do 12 V (od 0 do 100 %)
dokonując pomiaru między ścieżką 6 złącza 6-ścieżkowego modułu a masą (złącze
podłączone).
UWAGA:
Procedurę kontroli można znalezć w rozdziale "Informacje pomocnicze".
TAK
Czy napięcie waha się w prawidłowy sposób?
NIE
Sprawdzić izolowanie, przewodzenie i brak oporności zakłóceniowej połączenia:
Złącze 18-ścieżkowe modułu Złącze 6-ścieżkowe modułu mocy
elektronicznego klimatyzacji
ścieżka 7 ścieżka 6
Naprawić w razie potrzeby.
Sprawdzić, przy włączonym zapłonie, obecność + 12 V akcesoriów na ścieżce B1 i masy
na ścieżce B5 złącza pośredniego 2 x 5 ścieżek w kolorze czarnym (przykręconego do
podstawy konsoli).
Naprawić w razie potrzeby.
PO NAPRAWIE Wykonać kompletną kontrolę przyrządem diagnostycznym.
ACREG X84 1.1
62B-48
KLIMATYZACJA Z REGULACJ
Nr Vdiag: 44
62B
Diagnostyka - Drzewko lokalizacji usterki
ALP 5
C.D.
Sprawdzić izolowanie, przewodzenie i brak oporów zakłóceniowych połączeń:
Złącze 2-ścieżkowe modułu mocy Złącze pośrednie 2 x 5 ścieżek koloru czarnego
ścieżka 1 ścieżka B1
ścieżka 2 ścieżka B5
Złącze 6-ścieżkowe modułu mocy Złącze 2-ścieżkowe wentylatora kabiny
ścieżka 3 ścieżka 1
ścieżka 4 ścieżka 2
Naprawić w razie potrzeby.
Upewnić się, że wiatrak wentylatora kabiny nie jest połamany lub odłączony od swej osi.
Wymienić wentylator kabiny w razie potrzeby.
Odłączyć złącze 2-ścieżkowe w kolorze czarnym wentylatora
klimatyzacji i sprawdzić oporność silnika między
ścieżkami 1 i 2. Wymienić wentylator nawiewu w kabinie,
jeżeli jego oporność wynosi zero lub nieskończoność.
Koniec operacji
NIE
Usterka nadal występuje?
diagnostycznych.
TAK
Wymienić moduł zapłonowy.
PO NAPRAWIE Wykonać kompletną kontrolę przyrządem diagnostycznym.
ACREG X84 1.1
62B-49
KLIMATYZACJA Z REGULACJ
Nr Vdiag: 44
62B
Diagnostyka - Drzewko lokalizacji usterki
ALP 11 Nieprawidłowe wietrzenie w kabinie (zapachy)
Do trybu uwag klienta można przystąpić dopiero po przeprowadzeniu pełnej kontroli
ZALECENIA
przyrzÄ…dem diagnostycznym.
Sprawdzić, czy filtr pyłów nawiewu w kabinie nie jest zapchany
lub uszkodzony.
Wymienić w razie potrzeby.
Koniec operacji
NIE
Czy usterka nadal występuje?
diagnostycznych.
TAK
Upewnić się, że pierścień odprowadzania wody z parownika
nie jest zatkany (pod nadwoziem).
Naprawić w razie potrzeby.
Koniec operacji
NIE
Czy usterka nadal występuje?
diagnostycznych.
TAK
Sprawdzić szczelność bloku ogrzewania względem komory
silnika:
 Obecność i stan uszczelki z pianki przy przewodach
wodnych nagrzewnicy powietrza.
 Obecność i stan uszczelki gumowej wanienki wodnej
(uszczelka pod pokrywÄ… silnika oddzielajÄ…ca komorÄ™ silnika
od wnęki szyby przedniej). [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bialaorchidea.pev.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates