|
|
 |
|
 |
 |
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
"OTWARTA" (można też zobaczyć przepustnicę po wymontowaniu dolnej części wnęki szyby przedniej). Naprawić w razie potrzeby (zastosować postępowanie diagnostyczne przewidziane dla usterki DF021 "Obwód silnika recyrkulacji"). Usterka nadal występuje? TAK NIE Przeprowadzić kontrolę zgodności parametrów czujników Koniec operacji temperatury (temperatura w kabinie, na zewnątrz i diagnostycznych. temperatura płynu w silniku). Upewnić się, czy mikroturbina sondy temperatury powietrza w kabinie działa prawidłowo (usterka może mieć wpływ na błędne wskazanie). Wymienić element lub elementy wadliwe. PO NAPRAWIE Wykonać kompletną kontrolę przyrządem diagnostycznym. ACREG X84 1.1 62B-47 KLIMATYZACJA Z REGULACJ Nr Vdiag: 44 62B Diagnostyka - Drzewko lokalizacji usterki ALP 5 Brak wentylacji w kabinie Do trybu uwag klienta można przystąpić dopiero po przeprowadzeniu pełnej kontroli przyrządem diagnostycznym. ZALECENIA Cechy szczególne: Złącze pośrednie 2 x 5 ścieżek znajduje się z lewej strony bloku rozdziału powietrza - nawiewu (za plastikową osłoną), a moduł sterowania zespołem wentylatora nawiewu w kabinie znajduje się nieco wyżej, poniżej przewodów rurowych nagrzewnicy powietrza. Sprawdzić stan bezpieczników. Sprawdzić za pomocą przyrządu diagnostycznego, czy wartość zadana sterowania wentylatorem kabiny podana przez moduł elektroniczny zmienia się prawidłowo od 0 do 100 % poprzez kontrolę parametru PR019 "Wartość zadana PWM zespołu wentylatora nawiewu w kabinie" (patrz interpretacja tego stanu). Skontaktować się z Czy wartość się zmienia? NIE TECHLINE. TAK Sprawdzić, czy napięcie sterujące (PWM) modułu (napięcie sterujące o zmiennym przepływie) mocy wentylatora kabiny waha się prawidłowo od 5 do 12 V (od 0 do 100 %) dokonując pomiaru między ścieżką 6 złącza 6-ścieżkowego modułu a masą (złącze podłączone). UWAGA: Procedurę kontroli można znalezć w rozdziale "Informacje pomocnicze". TAK Czy napięcie waha się w prawidłowy sposób? NIE Sprawdzić izolowanie, przewodzenie i brak oporności zakłóceniowej połączenia: Złącze 18-ścieżkowe modułu Złącze 6-ścieżkowe modułu mocy elektronicznego klimatyzacji ścieżka 7 ścieżka 6 Naprawić w razie potrzeby. Sprawdzić, przy włączonym zapłonie, obecność + 12 V akcesoriów na ścieżce B1 i masy na ścieżce B5 złącza pośredniego 2 x 5 ścieżek w kolorze czarnym (przykręconego do podstawy konsoli). Naprawić w razie potrzeby. PO NAPRAWIE Wykonać kompletną kontrolę przyrządem diagnostycznym. ACREG X84 1.1 62B-48 KLIMATYZACJA Z REGULACJ Nr Vdiag: 44 62B Diagnostyka - Drzewko lokalizacji usterki ALP 5 C.D. Sprawdzić izolowanie, przewodzenie i brak oporów zakłóceniowych połączeń: Złącze 2-ścieżkowe modułu mocy Złącze pośrednie 2 x 5 ścieżek koloru czarnego ścieżka 1 ścieżka B1 ścieżka 2 ścieżka B5 Złącze 6-ścieżkowe modułu mocy Złącze 2-ścieżkowe wentylatora kabiny ścieżka 3 ścieżka 1 ścieżka 4 ścieżka 2 Naprawić w razie potrzeby. Upewnić się, że wiatrak wentylatora kabiny nie jest połamany lub odłączony od swej osi. Wymienić wentylator kabiny w razie potrzeby. Odłączyć złącze 2-ścieżkowe w kolorze czarnym wentylatora klimatyzacji i sprawdzić oporność silnika między ścieżkami 1 i 2. Wymienić wentylator nawiewu w kabinie, jeżeli jego oporność wynosi zero lub nieskończoność. Koniec operacji NIE Usterka nadal występuje? diagnostycznych. TAK Wymienić moduł zapłonowy. PO NAPRAWIE Wykonać kompletną kontrolę przyrządem diagnostycznym. ACREG X84 1.1 62B-49 KLIMATYZACJA Z REGULACJ Nr Vdiag: 44 62B Diagnostyka - Drzewko lokalizacji usterki ALP 11 Nieprawidłowe wietrzenie w kabinie (zapachy) Do trybu uwag klienta można przystąpić dopiero po przeprowadzeniu pełnej kontroli ZALECENIA przyrządem diagnostycznym. Sprawdzić, czy filtr pyłów nawiewu w kabinie nie jest zapchany lub uszkodzony. Wymienić w razie potrzeby. Koniec operacji NIE Czy usterka nadal występuje? diagnostycznych. TAK Upewnić się, że pierścień odprowadzania wody z parownika nie jest zatkany (pod nadwoziem). Naprawić w razie potrzeby. Koniec operacji NIE Czy usterka nadal występuje? diagnostycznych. TAK Sprawdzić szczelność bloku ogrzewania względem komory silnika: Obecność i stan uszczelki z pianki przy przewodach wodnych nagrzewnicy powietrza. Obecność i stan uszczelki gumowej wanienki wodnej (uszczelka pod pokrywą silnika oddzielająca komorę silnika od wnęki szyby przedniej).
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbialaorchidea.pev.pl
|
|
|